לקוחות יקרים,
בשנים האחרונות אנחנו חווים רפורמות רבות בתחום הבריאות והפעם, פגיעה בעולם הסיעוד.
חברת מנורה הודיעה כי היא מפסיקה לשווק את המוצר, הראל הודיעה כי היא שוקלת את צעדיה והפניקס ביטלו את ההנחות וצמצמו את המסלולים.
כסוכנת ביטוח אני קוראת לציבור לבצע בדיקה מיידית ולוודא כי אכן הם ומשפחותיהם מבוטחים בביטוח חשוב מסוג זה.
מהו מצב סיעודי?
אדם אשר עקב מצב בריאותו לא יוכל לבצע לבדו או שיזדקק לעזרה לצורך תפקוד שגרתי בסיסי, יצטרך להבחן לקביעת המצב הסיעודי בשש פעילויות יום יומיות שגרתיות A.D.L. (Activities of Daily Living) שהן :
על אף שסיעוד מזוהה עם אנשים מבוגרים יותר, מצב סיעודי יכול לקרות בכל גיל ומכל סיבה
במיוחד אצל ילדים שעוברים תאונות קשות ונשארים במצב המצריך תמיכה וליווי שוטף.
לאור העלייה בתוחלת החיים ולצד ההתפתחויות הטכנולוגיות בעולם הרפואה חולים סיעודיים מאריכים חיים ולעובדה זו יש משמעות כלכלית כבדה עבור החולה ובני משפחתו.
ולכן, חברות הביטוח החליטו כי המוצר הפך להיות לא רווחי עבורם ואין סיבה להמשיך למכור אותו.
מה זה אומר?
אם זה לא רווחי להם…זה הכרחי לך!
ההחלטה הזו מ ט ו ר פ ת ומשאירה ציבור שלם חשוף למצבים קשים שיכולים להביא לקריסה של כל המשפחה. אז קחו אחריות על עצמכם ועל היקרים לכם ורכשו ביטוח פרטי המאפשר לרכוש סכום פיצוי כספי למצב זה.
רקע קצר על עולם הסיעוד
הטיפול הסיעודי אינו נכלל בחוק ביטוח בריאות ממלכתי והאחריות לטיפול בחולים סיעודיים אינה מוטלת על קופות החולים. למעשה, החוק במדינת ישראל מטיל את האחריות לטיפול בחולה סיעודי על בני משפחתו.
ההגנות שניתן לרכוש מגיעות מעולם הביטוח ומחולקות ל-3 רבדים
עולם הסיעוד הוא עולם מורכב, בעולם כזה חובה להיצמד לאיש מקצוע ולקבל החלטות נבונות